beril.akcay

beril.akcay
LIFE IS A GLAM

Saturday, June 28, 2014

Beril Akcay BTS 2014

1 comment:

  1. Hi Beril, umarim iyisinizdir :)

    Sizin Istanbulda tanidiginiz cok iyi bir dis dr taniyormusunuz? Sizin dislerinize gercekten bayiliyorum It's so frech and sooo white! Love it!! Bende dilserimi yaptirmak istiyorum ama henuz iyi bir dis dr bulamadim :( Sizin disleriniz kendi disleriniz mi? Yoksa yaptirdiniz mi? Ve yaptiysaniz ismi nedir? Nedir yaptiginiz? Cevabiniz beni gercekten cok mutlu eder :) Btw, cok elegant ve harikulade bir tarziniz var.. gercekten tarziniza bayiliyorum :) And ur skin Always look so Amazing!! Can I ask u what skincare u use? Ve nasil bukadar guzel bir cilde sahibsiniz :) Kusuruma bakmayin lutfen cok soru sordum ama gercekten muhtesem görunuyorsunuz! Nazar degmesin :)


    Loads of love
    Gözde

    ReplyDelete